Διαχείριση πολυκατοικίας                

Διαχείριση πολυκατοικίας

Αν δεν υπάρχει στην πολυκατοικία σας διαθέσιμος διαχειριστής, υπάρχει η εταιρεία μας. Γνωρίζοντας ότι ο χρόνος σας είναι πολύτιμος, η ευθύνη της διαχείρισης είναι δική μας με σκοπό το δικό σας συμφέρον, διαχειριζόμαστε την πολυκατοικία σας οικονομικά με ευθύνη και αξιοπιστία.
Η Nova Buildings Group  αναλαμβάνει με υπευθυνότητα και επαγγελματική συνέπεια την διαχείριση της πολυκατοικίας σας και σας απαλλάσσει από οποιαδήποτε ευθύνη.

Συγκεκριμένα αναλαμβάνουμε :

  • Έκδοση κοινόχρηστων λογαριασμών
  • Διανομή ειδοποιητηρίων & ανακοινώσεων
  • Είσπραξη (μετρητά & POS σε εισπράκτορα ,τραπεζικά μέσω κατάθεσης & πληρωμή σε γραφείο της εταιρίας )
  • Πληρωμές παγίων δαπανών , Δεκο & τρίτων
  • Τήρηση βιβλίου εσόδων – εξόδων ανά έτος
  • Εισπρακτική υπηρεσία οφειλών και αντιμετώπιση κακοπληρωτών
  • Νομική προστασία & υποστήριξη
  • Σύγκληση ετήσιας γενικής συνέλευσης ιδιοκτητών και έκτακτης σε περιπτώσεις άμεσης λήψης αποφάσεων
  • Λογιστικός ισολογισμός ταμείου & παρουσίαση προς έγκριση από διαχειριστική επιτροπή
  • Εκλογή διαχειριστικής επιτροπής για τακτικό έλεγχο οικονομικής και τεχνικής κατάστασης της πολ/κιας & έγκριση δαπανών άνω του συμφωνηθέν ποσού.
  • Συντονισμός προκαθορισμένου πρόγραμμα συντήρησης κτιρίου(Απολύμανση-Αναγόμωση πυροσβεστήρων-Απόφραξη- συντήρηση Καυστήρα-ασφάλεια αστικής ευθύνης)

Άμεση επικοινωνία με μοναδικό σύμβουλο ανά πολ/κια

Έγκαιρος συντονισμός εργασιών

Πλήρης διαφάνεια συναλλαγών

Web Αcount για κάθε ένοικο-ιδιοκτήτη

24ώρη εξυπηρέτηση έκτακτης ανάγκης

 
0
Ώρες υπηρεσιών   στην Αττική την ημέρα
0 %
 Ικανοποίηση πελατών    
0
Κτίρια σε όλη την Αττική